:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Olimpijka
Autor Wiadomość
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2017-06-11, 10:16   
 

Udało się wymienić wężyk hamulcowy z lewej przedniej strony. Teraz hamulce trzymają jak trzeba i powoli Olimpijka będzie szykować się na zlot ;).
_________________
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2017-08-10, 20:13   
 

Dziś w pracy znalazłem trochę czasu dla Olimpijki i została dokonana szybka wymiana oleju, filtru itp. :). Jutro mogę śmiało jechać na zlot :D
_________________
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2017-11-14, 08:16   
 

Ha.... zapomniałem dodać posta o moich przygodach jakie mnie spotkały jak wracałem ze zlotu :D.
Większość pewnie już wie, ale opiszę jak to było :D.
Wracając ze zlotu zauważyłem, że temperatura zaczyna coś podejrzanie rosnąć, a następnie spadać i tak w kółko. Będąc przed Koninem chciałem już się zatrzymać na stacji i zobaczyć co się dzieje, aż tu nagle spod maski zaczęła wyłaniać się para.... :/. Od razu szybko zjechałem i zaglądam pod maskę, a tam poszło kolanko, które prowadzi wodę z silnika do nagrzewnicy. Poczekałem chwilę i zabrałem się za demontaż. Udało mi się skleić dziurę taśmą, ale żeby jeszcze zabezpieczyć to wszystko to dorzuciłem prezerwatywę :D. Od temperatury guma się skurczy i będzie jeszcze lepiej trzymać.
Udało mi się w taki sposób jeszcze zrobić ok. 300 km i dojechałem jakoś do domu.
Oczywiście w domu już wymieniłem kolanko na nowe i teraz nie powinno być problemów :D.
Czekam na kolejny zlot i kolejne przygody :lol:
_________________
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-11-14, 10:39   
 

Busiek napisał/a:
Czekam na kolejny zlot i kolejne przygody


kolejny zlot w porządku ale od takich przygód uchowaj nas Panie ....
_________________

 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2017-11-14, 14:23   
 

Busiek napisał/a:
Od temperatury guma się skurczy


hmmmmmmmmmmmm ..... :D :shock:
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2017-11-15, 09:35   
 

No to dlatego one tak dobrze się trzymają :twisted: :lol:
_________________
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2018-05-01, 20:11   
 

Niestety w Olimpijce w płynie chłodzącym zaczął pojawiać się olej. Po wykluczeniu wszystkiego co mogłoby to powodować podejrzenia padły na uszczelkę pod głowicą. Razem z Vikingiem udało mi się dzisiaj znaleźć trochę czasu i zaczęliśmy ją odkręcać.

Okazało się, że po 27 latach zwyczajnie zgniła :(.
Głowica na szczęście jest w dobrej kondycji.

Teraz pozostaje mi szukanie nowej uszczelki, złożenie wszystkiego i znowu będzie radość z jazdy :)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Busiek 2019-04-09, 22:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2018-05-03, 10:10   
 

https://milionczesci.pl/uszczelka-glowicy-cylindrow-victor-reinz-61-27465-00-czesc326245.html
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2018-05-07, 20:16   
 

Dziękuję za link. Uszczelka zamówiona i dzisiaj już ją odebrałem. Przy okazji zamówiłem uszczelkę pod zawory i pod oba kolektory.

A tutaj stara uszczelka:


i druga strona



Trochę zgniła :/
_________________
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2018-05-08, 07:49   
 

a uszczelki trzpieni zaworów kupiłeś ? ,też powinny być wymienione.
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 46
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2018-05-08, 11:01   
 

Uszczelka w idealnym stanie . Tak wygląda zużyta uszczelka a to i tak nie najgorsza jaką wymontowałem :) .
https://web.facebook.com/photo.php?fbid=1722329574459937&set=pb.100000487325024.-2207520000.1525773536.&type=3&theater
Wymień też uszczelniacze zaworów i daj głowice mimo wszystko na delikatne przeszlifowanie i sprawdzenie szczelności kiedy masz ja juz zdjętą.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2018-05-08, 18:04   
 

Ło.... ta twoja to chyba wojnę przeżyła ;).
Tak, głowica poszła do delikatnego szlifu i do sprawdzenia. Co do uszczelniaczy zaworów to się zastanawiam czy robić.
_________________
 
 
 
tomala 
Kandydat na znawcę



R25: 2,1 TD J8S B290 '90rFairway, laguna RT 1,6
Wiek: 63
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 698
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-05-08, 21:09   
 

..po cooo ?

Lepiej drugi raz rozbierać wszystko.....
Przecież czasu masz dużo....Najwyżej kilka wycieczek się nie odbędzie.
_________________
Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )

-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch.. :)
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2018-05-19, 16:10   
 

Tydzień temu poskładałem razem z Vikingiem Olimpijkę. Wcześniej nic nie pisałem i nie dodałem zdjęć ponieważ nawał pracy był za duży, żeby chociaż na chwilę usiąść i coś naskrobać :/.

Głowica poszła do planowania. Wszystko zostało uszczelnione i nie pozostało nic innego jak zacząć pracę wrzucenia wszystkiego pod maskę ;). Wymieniłem wszystkie uszczelki związane z głowicą (pod kolektory i klawiaturę). Jedynie nie dostałem uszczelki z kolektora wydechowego do tzw. portek.
Udało się wszystko poskładać i żadna śrubka nie została ;). Można powiedzieć, że operacja zakończyła się sukcesem ;). Teraz tylko muszę trochę pojeździć, wszystko się ułoży i dokręcić głowicę jeszcze raz.







Największy problem był z kluczem dynamometrycznym ponieważ coś źle pokazywał siłę. Podjechałem do kolegi pożyczyć inny i wszystko było już dobrze :).
_________________
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 46
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2018-05-21, 09:58   
 

Nic nie musisz już dokręcać , to nie polonez. Nawet nie trzeba grzać i studzić silnika tak jak to jest w V6. Procedura 20Nm > kąt 80stopni>czekasz ok. 3 minut > kąt 80 stopni >piwo :). Oczywiście TRZEBA zachować kolejność dokręcania.
https://td-docs.kvikymart.eu/20636/901953
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 30