:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Warsztatowe podejście do klienta
Autor Wiadomość
Psztym 
Stary młodzik


R25: 2165,TX,J7T,B29B,1991
ImiÄ™: Szmaragdowa
Wiek: 49
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 128
SkÄ…d: Opole
WysÅ‚any: 2011-06-21, 00:19   Warsztatowe podejÅ›cie do klienta
 

Chciałbym się podzielić refleksją związaną z podejściem mechaników do klientów.
Zacząć muszę od tego, że wyzionął ducha jeden amortyzator przedni w Szmaragdowej. Choć rejestrację przeszła bez problemów - ale dobry wynik testu amortyzatorów to zasługa stabilizatora.
Po drugie primo - mam niedawno pocerowaną rękę - w tym ścięgna - więc przez jakieś dwa miesiące z kluczami nie poszaleję.
To pchnęło mnie w stronę warsztatu specjalizującego się we francuzach acz tańszego znacznie od ASO.
Pracownik jak usłyszał, że chodzi o R25 to powiedział, że dawno nie robili przy tych autach i jeśli chodzi o możliwości i koszty to trzeba poczekać na szefa, który zaraz będzie.
Niestety poczekałem - w tym czasie oglądnęło Szmaragdową kilku mechaników - z tego niestety dwóch nie potrafiło zatrzymać swoich uwag dla siebie.
Usłyszałem m.in. "Toż to muzeum, koszt naprawy przekroczy wartość tego grata", "Weź Pan to sprzedaj, szkoda naprawiać".
Z kolei szef pochwalił stan auta, nawet się dopytywał czy to oryginalny lakier bo doskonale się trzyma po tylu latach, i że owszem mają nawet ściągacz samoróbkę, bo swego czasu robili sporo Espace I i nawet cenę rzucił taką do zaakceptowania.
A ja podziękowałem i pojechałem, bo dla mnie za duże ryzyko, że Szmaragdowa trafi do któregoś z tych dwóch mechaników...
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
SkÄ…d: GrudziÄ…dz/Pszczyna
WysÅ‚any: 2011-06-21, 08:51   
 

Trzeba było wspomnieć coś ów szefowi o zachowaniu pracowników i co za tym idzie o Twojej decyzji o rezygnacji z naprawy. Zapewne by się nie ucieszył i nie chodzi tu już o jego zarobek ale o zdanie klienta na temat jego warsztatu.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 12