Nie ma nic tam takiego o czym bym nie wiedział , a o samodzielnym napełniani czy dobijaniu czynnika napisali tak jak by to chodziło o wyjęcie gaśnicy z pod siedzenia i dopompowanie sobie trochę.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2014-07-23, 08:59
Bzdury nad bzdurami jeśli chodzi o instrukcję napełniania klimatyzacji !!!!!!!!! Poza tym jaka wilgoć może się dostać do klimatyzacji przy występującej nieszczelności , skoro w układzie jest zawsze ciśnienie większe niż atmosferyczne.
A gdzie w owej instrukcji mowa o oleju ?? Jak można podłączyć węże do napełniania skoro jest w nich powietrze a zarazem wilgoć która przy czynniku R134a jest zabójcza . To właśnie w taki sposób wilgoć może się dostać do układu.
Napełnianie na podstawie ciśnienia ??????????
Połowa ilości czynnika potrafi mieć ciśnienie 7 barów , a wszystko zależy od temperatury.
2-3 bary będą nawet przy minimalnej ilości czynnika.
Poza tym , układ napełnia się wagowo i takie dane podawane są w instrukcjach np. R25 950g czynnika i 150ml oleju . Nikt nigdzie nie pisze o ciśnieniu .
Jak ktoś ma juz nieco doświadczenia to można " dołozyć" czynnika na podstawie cisnień ale muszą być DWA manometry koniecznie.
Ehhhhhh panie Mączyński , niezła instrukcja na skatowanie klimy.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Ostatnio zmieniony przez MaciejR21 2014-07-23, 09:00, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum