Nosiłem się z tym już rok temu, odłożyłem na 2019, już byłem w ogródku, witałem się z gąską ... ( jak mawiała moja wykładowczyni ze statystyki ) ... I klops.
Uszczelniał ktoś z Was J7R - konkretnie miskę olejową. Są dwie - ta na dole, nie ma problemu.
Druga, kręcona do bloku, zauważyłem schody.
Pierwszy problem - dostęp, ograniczony przez sanki silnika.
Druga sprawa - misa, skręcona jest z obudową skrzyni biegów ...
Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie w tej materii ? Obejdzie się bez demolki połowy auta ?
Druga kwestia to mocny wyciek z półosi, na wejściu do skrzyni, od lewej strony ( kierowca ). Na plastikowej osłonie skrzyni biegów, było pełno świeżego oleju, na obudowie skrzyni też. Widać, że leci go dość sporo.
Poprzedni właściciel, wymieniał uszczelnienie, na moją prośbę, przed zakupem. I - albo zrobił to na " odwal się ", albo - teoria - wyrobiona jest bieżnia, i uszczelnienie nic nie da ...
Wrzucam zdjęcia, może coś na nich zauważycie
Uszczelki do misek już mam - jedna oryginał Renault druga Ajusa.
_________________ Skurczone R25 - jest R21 TXI J7R ... powoli do przodu ...
Z tego co pamiętam to masz do wyciągniecia silnik aby to fachowo i bez zgrzytów ogarnąć . za dużo gratów jest do zdemontowania. A takto bedziesz widział wszytko jak na dłoni
Poprzedni właściciel, wymieniał uszczelnienie, na moją prośbę, przed zakupem. I - albo zrobił to na " odwal się ", albo - teoria - wyrobiona jest bieżnia, i uszczelnienie nic nie da ...
Nie taka znowu teoria, zdarza się nie tak rzadko.
Wyciągnij półosie i zobacz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum