zegary ożyły całkowicie. Znalazło się nawet upragnione 0.0 przy puszczeniu nogi z gazu. Spalanie jest jednak przytłaczające - komp wskazuje coś koło 16 litrów na 100 km
Panujące ostatnio poranne mgły zmobilizowały mnie do naprawy tylnego światła przeciwmgielnego - tu sprawa jest jasna - po prostu nie dochodzi zasilanie do samej lampy. Drugi etap to montaż halogenów przednich - moj TXE ich bowiem nie ma
_________________
Ostatnio zmieniony przez Adam 2010-10-16, 07:48, w całości zmieniany 2 razy
dokończyłem wreszcie wymianę ostatniego tłumika. Zimą przy cofaniu, musiałem sie oprzeć końcówka wydechu o jakąś zamarzniętą pryzmę śniegu. Efekt wygięcie końcówki wychodzącej z tłumika i tym samym całkowite zamknięcie wylotu spalin. Tłumik końcowy został rozerwany na szwie.
zdjąłem więc drugi tłumik z GTSa i usiłowałem zamontować. Niestety bez kanału to sprawa praktycznie niemożliwa. Tłumik trzeba dośc nisko opuścić, żeby móc nim manewrować, inaczej nie przejdzie przez przegrody pomiędzy nim a rurą wydechową. Brakło mi też wieszaków do wydechu, musiałem specjalnie sprowadzać na zamówienie.
Pogoda dziś niespecjalnie sprzyjała dłubaniu przy aucie, ale jak widać już gotowe.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Adam 2011-03-26, 13:05, w całości zmieniany 1 raz
W okresie przedświątecznym zamontowałem podsufitkę, lampki na tylnych słupkach i nowe białe klosze lampek oświetlenia wnętrza
zamontowałem tez podświetlane lusterko
musiałem też wymienić szybe w drzwiach kierowcy (uszkodzona po zimie) a przy okazji zamontowałem wkładkę zamka w drzwiach (do posiadanego kluczyka wkładkę dopasował kolega Heinzu)
kolejne prace przy autku. Naprawiłem tylne światłoprzeciwmgielne (ktoś rozciął przewody i podłączył w ten obwód jakieś dwa w układ zasilania przyczepy). Przewody odłączyłem a podłączona w celu sprawdzenia przyczepa, nadal ma pełne oświetlenie. Niestety komputer podaje komunikat o uszkodzonej żarówce, dodając coś (chyba) o braku lewego stopu. Wszystkie swiatła jednak sa i działają.
Uruchomiłem też lapy cofania budując do nich nowy obwód elektryczny. Poprzednio światła stopu uruchamiał komputer od automatycznej skrzyni biegów.
ogólnie dziś trochę pracy. Wymieniłem aluminiowy wspornik przy skrzyni biegów - rozleciał się po prostu. Skrzynia się opuściła a przy okazji i układ wydechowy (trzeba było wszystko podnieść. Wymieniłem też olej w silniku i alternator. Niestety z altkiem klapa - zamontowałem Boscha z Espace (106 A) zamiast Valeo (73 A). No i kiszka, nie ładuje wcale (a w Espace ładował - ale stał od grudnia). Muszę zrobić oryginalny alternator i znów mnie czeka zamiana.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Adam 2011-05-28, 16:36, w całości zmieniany 1 raz
alternator wymieniony ponownie - ładuje. Próbowałem tez trochę podprostować tylne drzwi - jest lepiej niż było (wymieniłem też listwę) ale niespecjalnie to wyszło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum