Ja bym się nie zabierał do roboty od dupy strony jak widać m.in na powyższym zdjęciu .
Takie rzeczy jak tapicerki i inne pierdoły bym sobie zostawił na sam koniec .
Przy poważnej robocie wiadomo że człowiek jest brudny, ciuchy też i można sobie spaprać kawał pracy.
Poza tym przy malowaniu skóry musi ona być wręcz idealnie odtłuszczona więc jak teraz ją zapaprasz czymkolwiek to zrobisz sobie dodatkową dość żmudną robotę, a skórze się nic nie stanie skoro sobie będzie stała w takim stanie.
No chyba że jak cygan z pewnego reportażu , codziennie wsiadał do mercedesa , posiedział , posłuchał radia , wysiadał zamykał i szedł do domu bo...... nie miał prawa jazdy.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
posiedział , posłuchał radia , wysiadał zamykał i szedł do domu
ja jeszcze do tego dobre piwko spijam. A radyjko gra w Baccarze ---....cie.
A tak serio to musiałem wysprzątać. Nie mogłem patrzeć na psie kłaki po kolana, kilogramy piachu i kawałki gruzu. Tapicerkę musiałem po prostu troche umyć, a mróz nie pozwala na chlapanie wodą. Dopiero jak ja trochę wyczyściłem to mogłem mieć trochę uciechy z zakupu i tyle.
ps. gaz w Baccarze prawdopodobnie zdemontuje. To nie będzie auto na co dzień.
Dziś dostałem się pod spód auta. Obejrzałem auto - balcha od spodu zdrowa, progi też. Wydech nowy tylko ktoś wywalił katalizator i wstawił jakieś sztukowane rury. Na łączeniu rury z tłumikiem środkowym jest przedmuch.
No i obejrzałem skrzynię biegów:
Skrzynia regenerowana (S04)
W miejscu śruby powinien być korek za którym jest spręzyna z kulką o ile dobrze pamiętam . Kulka oparta jest o zębatą dzwignie zmiany biegów.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Załączenie każdego biegu przesuwa wewnątrz skrzyni dzwignię . Kulka ze spręzyną blokuję tą dzwignię podobnie jak kulki przy pręcie wodzików w manualnej skrzyni.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Jak się nie blokuje ???
Kulka nie ma blokować , tylko precyzyjnie ustalać dzwignię w samej skrzyni.
Blokada samego lewarka odbywa się na poziomie tunelu . Linkę trzeba odpowidnio ustawić tak aby lewarek zgadzał się ze skrzynią i służy do tego regulacja na lince z zawleczką.
Biegi 1-2-3-D nie są blokowane na lewaku , natomiast przełożenie 3-2-1 ma być blokowane.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum