Pytania - daj spokój. Jak byli nam potrzebni to się wypięli - wysłuchaj zobaczysz o co komon.
Może sami coś zaproponują.
Ogólnie jak zapraszają to akurat my jesteśmy ci dobrze wychowani i nie odmawiamy - może kawę ci dadzą za free.
Bez emocji - zobaczyć, wysłuchać i zrelacjonować na forum.
Aaa i krawat załóż, i granata weź - "sąd sądem ale sprawiedliwość musi być ... po naszej stronie"
Ostatnio zmieniony przez oleks 2012-04-11, 08:44, w całości zmieniany 2 razy
Ja bym tak od razu się nie obrażał. W tej firmie jak i wielu korporacjach polityki się zmieniają. Jeżeli ktoś zauważył że faktycznie to oni potrzebują bardziej nas niż my ich to tym lepiej. Nie sądzę aby byli bardzo rozrzutni ale trzeba spróbować.
przede wszystkim trzeba wyczuć o co im chodzi. W jaki sposób chcą podejść do modeli zabytkowych.
Nawet jak by obniżyli o 50% to i tak pozostaje jeszcze kwota 17.000 + VAT
A może jeszcze nie przeprowadzili w polskich ASO denominacji i mają ceny sprzed
No ,no ,po tylu latach objawił się Don Kichot i ruszył do walki o ceny ASB w ASO
_________________
$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
Ostatnio zmieniony przez $SKORPION$ 2012-04-11, 15:33, w całości zmieniany 1 raz
Bizon z f.laguny prosił mnie kilka dni temu o namiar na szefa naszego grajdołka więc podałem ........
Niestety My i nasze samochody nie jesteśmy dla RP klientem . Ani serwis ani salon na nas nie zarobi , no chyba że ktoś zdecyduje się na samochód z podobnej pólki jak R25 .
Zapytał bym się o sprzęt czy raczej możliwość odsprzedania używanego starego sprzętu serwisowego ( czytaj XR25) który w wielu miejscach zalega , jest złomowany a nawet jak stoi gdzieś w ASO to nikt nie potrafi go porządnie obsłużyć.
Jak by nie było można by to nazwać wówczas z ich strony "pomocą" czy "współpracą" z klubami .
Pikur SLAVKO , były właściciel Fuego , w tym jedno Turbo , pisał do francji i dostał ORYGINAŁY mikrofilmów z MRami orazkilkainnychwartościowych gadzetów.
Można ? Można .
Z drugiej strony. Możemy być idealną reklamą marki , a raczej jej solidności i trwałości , oraz przywiązania właściciela (do marki nie do modelu bo znów to nie ten tok myślenia księgowych .
Można by jeszcze znaleźć kilka ciekawych tematów dotyczących współpracy.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Na dobry PR składa się bardzo dużo elementów. Dbanie o kluby i ich auta, zwłaszcza te stare, zabytkowe wpływa na prestiż marki, pokazuje że ich auta trwają latami, że firma produkuje dobre auta od lat i się na tym zna i najważniejsze że kupując auto wkraczasz do rodziny renault. Wiem że to nigdy nie będą decydującymi czynnikami przy wyborze nowego auta, ale to wszystko wpływa na decyzję klienta, a koszty dla producenta są znikome w porównaniu do budżetu na marketing.
W sumie można proponować udostępnienie dokumentacji serwisowej starszych aut i to z walizką nie jest głupie. Albo żeby poprostu ją udostępniać w serwisie.
To wszystko piękne i fajne o czym piszecie, ale ja to się ucieszę
jak RP nie popier....danych zgłoszeniowych Pomarańczowego,
i przyjmą GO na spotkanie i kawy w termosie nie każą przynieść ze sobą
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
Manuel de Reparation - szczegółowa instrukcja napraw i obsługi z ASO, Również szczegółowa konstrukcja auta co do jednej śrubeczki. Z tym wszystko zrobisz w aucie, łącznie z diagnostyką. Innymi słowy MR - biblia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum