:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Przedmuchy w wydechu
Autor Wiadomość
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-09-29, 23:22   Przedmuchy w wydechu
 

Czeka mnie natychmiastowa reanimacja układu wydechowego. Kiedyś robiłem to sam, ale zawsze miałem w miejscu łączeń rurek przedmuchy, co dawało mało przyjemny efekt akustyczny, nie wspominając już o skutkach eksploatacyjnych ;).
Niestety, okoliczni "fachowcy" (Mazowsze) nie kwapią się do roboty i jakoś trudno umówić się na naprawę, a ich olewnictwo klienta sięga szczytu. Prawdę mówiąc łatwiej kupić auto z nowym wydechem niż wydech naprawić ;). No ale do rzeczy.
Czy są jakieś specjalne gadżety to uszczelniania połączeń rurek i jak to fizycznie wykonać, aby było trwale i solidnie ? Gdzie w Wawie można zakupić niezbędne elementy do zawieszenia i uszczelnienia układu ? Jakie są wasze doświadczenia w tej materii ?
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-09-30, 07:22   
 

Sa specjalne pasty uszczelniające do połaczeń układów wydechowych oraz naprawy układów w przypadku małych dziur. Stosuje ją od lat w tej chwili mam już chyba trzecią paste od innego producenta i wszystkie bardzo podobnie działają.
Nalezy dokladnie oczyscic połaczenia nałozyć pastę i jak najszybciej połaczenia zespolić.
Mają to w sklepach motoryzacyjnych lub z artykułami chemicznymi ( klejami itd).
Tutaj masz klej technicoll-a , ten na pewno gdzieś dostaniesz. Uzywałem go , jest dobry. Zreszta tez mnie czeka wymontowanie wydechu i uszczelnianie.
http://www.behap.pl/technicoll/

_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2008-09-30, 07:50   
 

A mi uszczelnial pasta Bosala http://moto.allegro.pl/it...dow_wydech.html
twardnieje jak dostanie temp
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-09-30, 19:56   
 

Dzięki za info. Zakupiłem odpowiednie specyfiki, obejmy i wlazłem pod auto. No i niestety postanowiłem oddać sprawę panom od rurek :D. Skorodowała i urwała się rura wychodząca z tłumika środkowego. Niestety urwała się dokładnie w miejscu wlotu do rury łączącej z tylnym tłumikiem. Prubowałem jakoś ją wybić, ale niestety siedzi dość sztywno uszczelniona rudą i nie ma zamiaru współpracować. Nawet nie ma jak jej złapać. Pozostaje wymienić też rurę, albo ją uciąć i dosztukować kawałek. Jeśli już sztukować, to chyba wybiorę rozwiązanie sztukowania do obecnego tłumika.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
Imię: BrownSugar/Twin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2008-09-30, 21:05   
 

Tombog napisał/a:
aby było trwale i solidnie ?
kupować nowe elementy.
Tombog napisał/a:
Gdzie w Wawie można zakupić niezbędne elementy
Na ul. Szarych Szeregów. Zagłębie tłumikarskie.
Tombog napisał/a:
uciąć i dosztukować kawałek
Czy szykujesz Francuzeczkę na sprzedaż?
Jeśli nie- szkoda kasy i czasu na sztukowanie. Robisz dla siebie.
Tombog napisał/a:
Jakie są wasze doświadczenia w tej materii ?
Wymieniłem jakieś 7 lat temu komplet wydechu na walkera i się nie dotykam. Polecam.
_________________
A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-10-01, 09:10   
 

Janusz napisał/a:
kupować nowe elementy.

Nawet nowe elementy trzeba umieć założyć, aby było trwale i solidnie na długie lata.

Janusz napisał/a:
szkoda kasy i czasu na sztukowanie.

Kasy to szkoda na wyrzucanie sprawnych wydechów. Jak się dobrze przyjżysz nowemu wydechowi, to jest on właśnie sztukowany z mniejszych elementów i dopiero w kupie stanowi wydech ;).
Jak ci szybę wybiją w domu, to zmieniasz szybę, okno czy cały dom ??
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
Imię: BrownSugar/Twin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2008-10-01, 23:26   
 

Tombog napisał/a:
Jak ci szybę wybiją w domu, to zmieniasz szybę, okno czy cały dom ??
Teraz to już chyba całe okno się wymienia, a jak okolica niebezpieczna i za często wybijają to i cały dom.

A poważnie- czy zawieszenie, czy naprawy blacharskie, czy elektryczne, a zwłaszcza wydech- ja robię modułowo. Nie widzę sensu zabierania się za naprawy typu "łatam, drutuję".
Tombog napisał/a:
Zakupiłem odpowiednie specyfiki, obejmy i wlazłem pod auto. No i niestety postanowiłem oddać sprawę panom od rurek . Skorodowała i urwała się rura wychodząca z tłumika środkowego. Niestety urwała się dokładnie w miejscu wlotu do rury łączącej z tylnym tłumikiem. Prubowałem jakoś ją wybić, ale niestety siedzi dość sztywno uszczelniona rudą i nie ma zamiaru współpracować. Nawet nie ma jak jej złapać. Pozostaje wymienić też rurę, albo ją uciąć i dosztukować kawałek.
Nie znając stanu tego, do czego chcesz to dosztukować- robota dla mnie nie ma sensu. Nie cierpię wracać do raz obrabianych tematów. W zawieszeniu - podobnie. Jak zrobisz tylko to, co akurat boli, to za moment masz robotę w tym, czego nie zrobiłeś. Ani kasy nie masz, ani zadowolenia, zawsze "prawie" zrobione i ciągła robota (poprawka). I to są fałszywe oszczędności, bo i tak za wszystko zapłacisz więcej, tylko później.
A ja lubię jeździć, a nie serwisować bez końca. Dziwne takie zamiłowanie.
_________________
A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-10-01, 23:51   
 

Janusz napisał/a:
Nie znając stanu tego, do czego chcesz to dosztukować ...

Dotknąłeś sedna :D. Cały wydech jest w stanie idealnym i nie widzę sensu zakładać nowego. Dobrze wiesz, że ja się drutowaniem nie zajmuję ;). Obejżałem, opukałem pomacałem i stwierdziłem, że to się nie nadaje do wywalenia. Zupełnie zrestą nie rozumiem co się stało, że się zesrało ;). Prawdopodobnie z małej nieszczelności na łączeniu rurek zrobiło się większe i tak to zerwania. Zaniedbane i mamy efekt.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-10-02, 06:32   
 

Nie martw sie też mam zgnite całe łaczenie ostatniego wydechu, poza tym podziurawioną rurę ostatniego wydechu wspaniałej firmy BOSAL. Co z tego ze wydech ok jak rury gniją, wiec dlatego tez nie kupuje drogich wydechów bo nie ma sensu.
Co najbardziej wkurzajace nie ma u mnie w sklepie rury miedzy srodkowym a ostatnim a nie jest ona droga bo jakies 70zł :evil:
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-02, 06:39   
 

w Łodzi rura jest - ostatnio brał Mariusz - jak chcesz to przed zlotem zdązymy Ci kupić
_________________

 
 
Kriss_Lodz 
Spełniony forowicz



R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 372
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-02, 08:47   
 

Albo wymontować z V6 :D
 
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2008-10-02, 08:53   
 

Kriss wyjmowalismy uklad z dawcy u Grzybka i rura byla dobra na calej dlugosci a na laczeniach z druga rura bylo sito tak samo bylo u mnie jak wymienialem :)
Grzybek i Adam moze potwierdzic co mowie. Wszystkie rury prawdopodobnie maja ta sama dolegliwosc leca na laczeniach:(
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-02, 09:03   
 

za to tłumik środkowy walkera był w idealnym stanie technicznym - jak nóweczka
_________________

 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-10-02, 09:48   
 

Rury lecą na łączeniach jak są źle zmontowane. Robią się przedmuchy i ----ą się same ;). Wielu tłumikarzy składa wydechy byle jak i stąd problemy. 3 razy wymieniałem wydech w warsztacie i za każdym razem coś dmuchało na zimnym. Po 1/2 roku gniło łączenie. Dlatego właśnie zapytałem jak i czym to powinno być zrobione poprawnie.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2008-10-02, 10:08   
 

Ja jak wymienialem niedawno rury wydechowe od srodkowego do koncowego to te satre byly chyba orginalne wkladane w fabryce Renault.
Tlumik koncowy wypalony byl w srodku bez zadnych scianek a zew. wygladal jak nowy:) I nadal jezdze na katalizatorze i tlumiku srodkowym orginalnym z fabryki:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 29