:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Ceramizer
Autor Wiadomość
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-07-23, 10:46   Ceramizer
 

Od dawna się zastanawiałem nad tymi wynalazkami.
Biorąc pod uwagę fizykę i chemię , coś w tym jest.
Japończycy zrobili nawet ceramiczny silnik który w zasadzie był niezniszczalny :).
Postanowiłem zaryzykować i sprawdzić działanie takiego specyfiku.
Od momentu zakupu samochodu , po mocnym jego rozgrzaniu , silnik potrafi się blokować przy rozruchu. Będe więc miał okazję sprawdzić czy ceramizer zadziała tak jak powinien.
Za jakiś czas okaże się zapewne czy wtopiłem , czy też była to dobra inwestycja :).
Wygląda to tak i jak za 60zł jest tego cholernie mało ;).
Wg. ceny ten był najlepszy jaki mieli , miejmy nadzieję że tak będzie w rzeczywistości.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Witek S 
Starszy starszak



R25: 2.8 Renault 25 V6 1992
Imię: Furia Grubaska
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 203
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2010-07-23, 12:31   
 

Miałem taki wynalazek ale do skrzyni w TERRANO II skrzynia wyła , olej nie wyciekał było go maks.Dolałem ceramizera do skrzyni i po 1000 -2000 km zrobiło się cicho.A wcześniej naprawdę na 4 biegu wyła.
Wynalazek zdaje się działać ale potrzebował dużo więcej czasu niż opisuje instrukcja tam podają 200- 400 km .
Odnośnie silnika to trochę większe wyzwanie i ma co się zepsuć.W skrzyniach czy mostach
terenówki to i tak większej szkody nie zrobi.
_________________
RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
Ostatnio zmieniony przez Witek S 2010-07-23, 14:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
250PS 
Gadaczka


R25: 2.5 v6 turbo baccara
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-07-24, 00:25   
 

Proponuję też poza ceramizerem uderzyć w symptomy ,przegrzewania czyli blokowania silnika. Można to zrobić za pomocą czujnika włączania wentylatora na 82 st.dostępnego w hurtowniach np. firmy KW.Drugi bieg wentylatorów można podłączyć pod ręczny dodatkowy przełącznik w kabinie. Na 70% będę na zlocie i pokażę jak to rozwiązanie rewelacyjnie działa w czasie upałów. :roll: :wink: :?:
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-07-24, 00:59   
 

Tu nie chodzi o przegrzewanie . Temperatura jest w normie . Drugi bieg wentylatorów , jest natomiast właczony niemal zawsze w upały z powodu działającej klimy , która swoją droga też podnosi temperaturę silnika.
U mnie poprostu coś jest gdzieś przytarte. Jak kupiłem samochód miał on uszkodzoną pompę cieczy i więcej jak pewne że poprzedniemu właścicielowi zdarzyło się silnik przegrzać , być może nie raz i to z kolei jest przyczyną tego przytarcia. I tak się dzielnie spisuje jak na prawie 300tyś przebieg. Drugi silnik w razie czego jest a nawet dwa ale po co narazie wywalać stary jak ten oprócz wspomnianej dolegliwości chodzi idealnie.
Co do "wchłonięcia" ceramizera to potrzeba na to 1500km a pierwsze 200 ze spokojną jazdą . Dołaczam instrukcje.

_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
250PS 
Gadaczka


R25: 2.5 v6 turbo baccara
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-07-24, 21:55   
 

Też nie chodzi mi o przegrzewanie silnika,lecz o jego zwiastun.Konkretnie to często jakiś efekt końcowy jest przyczyną złożenia się kilku przyczyn.Słyszałem efekt blokady silnika wielokrotnie w czasie upałów a przyczyną nie jest przegrzewanie silnika jako całości lecz zbyt wysoka temp. komór spalania.Powody :niskokaloryczny gaz,lipna-niskooktanowa benzyna,nagar na tłokach itd. Życzę powodzenia w rozwiązaniu zagadki :?:
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-07-24, 23:01   
 

Może i tak być , jestem jednak zdania że fabrka tym bardziej w tamtych latach , dobrze zaprojektowała układ chłodzenia . Poprostu trzeba o niego dbać , bo potem krążą opinie że silniki się łatwo przegrzewają ale nikt przy tym nie wspomina że np. uszkodzony był w tym czasie II bieg wentylatorów , albo w układzie był wyciek i był on zapowietrzony ;).
Zobaczymy czy ceramizer zmniejszy opory tarcia. Mam nadzieję że tak , a jak nie to będe sie szykował do wymiany pieca :).
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Psztym 
Stary młodzik


R25: 2165,TX,J7T,B29B,1991
Imię: Szmaragdowa
Wiek: 49
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 128
Skąd: Opole
Wysłany: 2010-07-25, 11:28   
 

Skutkiem ubocznym użycia ceramizera mogą być cieknące uszczelnienia wału - u mnie się pojawiły w krótkim czasie po użyciu w silniku (tak na wszelki wypadek przed mega-zimą).
Choć nie prowadziłem badań laboratoryjnych - podejrzewam, że mogło częściowo wymyć wieloletni szlam)
 
 
killbill 
Starszy starszak


R25: 2200cm,R25TX,B29B0,J7T574,1986
Imię: Biedronka
Wiek: 52
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-25, 18:34   
 

Ten ceramizer dobił mi poprzedni silnik w renault 25 a wczesniej silnik w renault 9
Oba silniki były już słabe a to tylko przedłuża agonie o jakieś kilka miesięcy

Jak każdy ceramizer.:)

Jest to niestety dobra rzecz i do oszukania następnego właściciela auta.
Tak jak słynna czerwona pasta wyciszajaca skrzynie :) (nie rozwijam tematów tego typu)

Jego działanie to

-wyrównanie ciśnienia na tłokach itd itd

Silnik w 25 wytrzymał mi pól roku po zastosowaniu potem wydmuchał wszelkie możliwe uszczelnienia najbardziej zniszczone były głowica i tuleje pływające na panewki nie ma wpływu.

Jak powiedział święty Łukasz ręką konia nie oszukasz :)

Przy założeniu że 2 silniki ze Szwajcarii z automatów kosztowały mnie 2000 tyś zł

Ceramizer polecam przy wywożeniu auta na giełdę samochodową :P
Gwarancja że właściciel nie zadzwoni ok 4-6 miesięcy.

Jako środek na bolączki silnika który ma długo jezdzić stanowczo odradzam.

Szybka pomoc jak narkotyk spustoszenie jak na głodzie narkomana.

Jak będziesz wymieniał piec dam ci namiar na Szwajcarię odezwij sie na pw (bzykadełka) :)

Maciek zakłądam że jesteś pewny że silnik nagrzany ci puchnie?

Komplet naprawczy tuleje pierscienie tłoki to koszt 3000zł - rabat 40% na pracownika renault (Porządny remont głowicy to 700stówek) a panewki pewnie masz puchate i dołu nie trzeba poprawiać.
_________________
Nie mam gazu i nie będę miał

Amen

http://www.youtube.com/watch?v=KgKLs8z-EHI
Ostatnio zmieniony przez killbill 2010-07-25, 18:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-07-25, 19:47   
 

Silniki to ja mam dwa jak pisałem wyżej.
killbill napisał/a:
Komplet naprawczy tuleje pierscienie tłoki to koszt 3000zł


Do V6 ???

killbill napisał/a:
Porządny remont głowicy to 700stówek


Dwóch ???

Nie wiem jakim cudem ceramizer może spowodować wydmuchanie czegokolwiek. To nie jest środek myjący , czyszczący , zagęszczający czy robioący cokolwiek podobnego jak dodatki do olejów typu " motodoctor".
Jak ktoś coś wlewa do silnika który już dawno powinien być wymieniony to nić dziwnego że po kilku miesiącach nie ma już o czym gadać. Podejrzewam że bez dolewania czegokolwiek taki silnik by się rozleciał w tym samym czasie.
Jest to ujęte nawet w instrukcji tego preparatu . Że uszkodzenia należy naprawić przed zastosowaniem ceramizera.
Opisałem moje blokowanie silnika tylko po to żeby przekonać się czy ów preparat faktycznie wpłynie na opory tarcia. Tak czy inaczej będe miał pewnośc do działania czy też nie działania tego wynalazku :).
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-07-25, 20:01   
 

killbill napisał/a:
2000 tyś zł


dwa tysiące tysięcy złotych to ile to ;)

killbill napisał/a:
700stówek


tuj już łatwiej 700 x 100 = 70.000 (siedemdziesiąt tysięcy) :D
_________________

 
 
killbill 
Starszy starszak


R25: 2200cm,R25TX,B29B0,J7T574,1986
Imię: Biedronka
Wiek: 52
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-25, 21:26   
 

Jak silnik jest słaby z natury to ceramizer jest wzmocnieniem (pokrywa wszystko) na chwilę

Wydmuchanie uszczelniaczy to efekt przedmuchów słabego motoru

Cięzko określić jakie spustoszenie robi ceramizer napewno poczatkowo pomaga a potem pomaga w szybszym zakończeniu żywotu silnika.
Pytanie co się dzieje w silniku ?
Porysowane tuleje ? ,Ranty na tulejach ,przegrzane pierscienie?

Trzeba by było przeprowadzić testy na nowym fabrycznie silniku dwa takie silniki jeden zalany ceramizerem drugi nie .


Mnie ten dokładnie ten ceramizer nie wyszedł na dobre pomijając przedłużanie agonii obu silników.

Ale w sumie i tak musiałbym coś z tym robić prędzej czy pózniej.

Chwilowo powinien pomóc to jest pewne

Ale jestem tak samo pewien że musisz szukać nowego motoru swoją drogą.

Ceramizer to nie jest wyjście długofalowe

Ps. Zadzwoń do renault ile kosztuje komplet naprawczy silnika V6 tak dla Kowalskiego z ulicy.
_________________
Nie mam gazu i nie będę miał

Amen

http://www.youtube.com/watch?v=KgKLs8z-EHI
 
 
maveras 
Fachowy forowicz


R25: R25 2.1 TDi 1992
Pomógł: 7 razy
Wiek: 58
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 331
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2010-07-28, 23:12   
 

Pierwszy raz ceramizera zastosowałem ponad rok temu do chryslera voyagera td. tak z ciekawosci bo przy zapalaniu chwile nierówno chodził ,objawy te znikneły po 500km.
Od tamtej pory przejechał 10000tys km jest super i własnie niedawno dostał nastepną dawke przy wymianie oleju ,dodam ze nic mi na razie z silnika nie wycieka.
Jestem z niego zadowolony i dlatego renia tez go dostała razem z wymianą oleju tak profilaktycznie ,na razie za mało zrobiła zeby było widac efekty.
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-08-14, 08:41   
 

Przejechałem ponad 1600km i o dziwo blokowanie silnika zniknęło :).
Już na zlocie W Radkowie , kiedy to miałem przejechane koło 300km , nie zauważyłem żeby działo się coś niepokojącego.
Co do zmniejszenia spalania , nie wiem. Chyba pozostało bez zmian.
Ogólna praca silnika też chyba się nie zmieniła , choć tutaj nie jestem do końca pewny. Nie zwracałem na to szczególnie uwagi przed zastosowaniem ceramizera.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
jaclaw 
Fachowy forowicz



R25: 2,2 ph2 1t TX 1992
Imię: Renata
Wiek: 65
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 299
Skąd: MENELOLANDIA
Wysłany: 2010-08-14, 16:44   
 

ja w renatach nie lałem tego
ale wspomne takie czasy jak lałem auto doktora do manty
mozna powiedzieć że albo:
przedłużyłem agonie..albo że silnik jeszcze śmigał ponad dwa lata
_________________
http://chomikuj.pl/FLOJDOMAN
Twardogłowy fan
PINK FLOYD & TANGERINE DREAM
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-08-14, 23:29   
 

jaclaw napisał/a:
auto doktora


Zdecydowanie mylisz preparaty .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 29