po obejzeniu ostatnio kilku tak zwanych totali na tym forum proponuje wam niesamowity tuning pewnej maszyny zwanej ELEMIS POWER PERFORMANCE PROJECT
Jest to towar najwyzszej ery tuningu wyczynowego ktory krawaty wiaze i usowa ciaze.jest to pojazd niesamowicie dynamiczny i oczywiscie na kazda okazje a jego oble ksztalty sprawiaja ze podoba sie kazdemu
http://img478.imageshack....plywkszt4fh.jpg
ma super hiper dynamiczne hamulce zapozyczone z BUGATTI w formie antystatycznego spojlera MIDI zatrzymujacy ow pojazd w (UWAGA TYLKO ! SEKUNDE)
http://img478.imageshack....zechspoj6gs.jpg
ponadczasowa i zawsze elegancka linnia stwarza mozliwosci podrozowania zarowno do kina ,opery jak i na piknik kolo pruszkowa a mega szybko otwierany dach powoduje iz to auto w TYLKO 2 sekundy staje sie przydatnym do szpanowania w nadmorskich kurortach CABRIO
http://img460.imageshack....e=cabrio1ma.jpg
z tylu dynamicznie poprowadzona linnia nadwozia zakonczona 2iema hiper pieknymi kewlarowymi rurami wydechowymi
http://img476.imageshack....e=wydech0hy.jpg
p.s. zbieram zapisy na przedplaty
James Bond i IM6 zamowili juz 3 takie maszyny u mnie a wy??
obawiam sie Grzybek ze chyba niestety masz racje....
jednak nadal mi sie podoba jak ktos mi w warsztacie czy na myjni mowi ze jeszcze TAKIEJ RENOWY to nie widzial
Fajny ten obrazek zale niestety nie rewalny, pozmnieniane proporcje. Gdyby linia tyłu szła choć lekko ku górze (np safrane) to by było ładniej moim zdaniem, jesdnak francuz postawił na funkcjonalność i za to mamy dobrą widoczność do tyłu. Teraz jeżdzę laguną i o niej już się nie da tego powiedzieć
_________________
Owca [Usunięty]
Wysłany: 2005-11-05, 17:58
No ale czymu wszyscy sprowadzacie tuning do badziewnego malowani, oklejania, szpachlowania i bóg jeszcze wie czego swego rydwana (a zapomniałem o przerośniętym systemie audio). A z tego co mi wiadomo tuning wywodzi się od poprawy mechaniki, a tu pole manewru jest baaaardzo duże, pod warunkiem że posiadacie zasobny portfel. Przyznaje się, zrobiłem tuning swojej Basi, ale z zewnątrz nie widać nic. Wszystkie zmiany są w silniku, sprężarce, zawieszeniu hamulcach itd itd. Teraz maży mi sie renia 25-tka, z silnikiem 2.5 turbo (ofcourse wersja Baccara), aż mnie ciarki przechodzą na myśl co można z tym zrobić, toż to idealny rywal merca 600 i temu podobnych. Z zewnątrz piękna, majestatyczna, w środku jeszcze cudowniejsza, a pod maską stado ogierów gotowe do cwału. Ech może mnie kiedyś na takie marzenie będzie stać, narazie pocieszam się swoją 18-tką, i trzeba przyznać, że równie piekne cacko, no i jak jeździ. Ale nei bede sie już rozpisywał. W każdym bądź razie, Tuning - Tak, wszystko jest dla ludzi i samochodów, trzeba tylko znać umiar.
Święte słowa. Tuning- tak, ale mechaniczny. Z optyki tylko felgi i jeśli ktoś lubi- to obniżenie. Ewentualnie wzbogacanie wyposażenia elementami fabrycznymi z innych wersji R25 lub niefabrycznymi tylko, kiedy ich nie widać.
A czy któryś z Panów ma jakieś poważne doświadczenia z tuningiem mechanicznym? Co np. można zrobić aby poprawić osiągi silnika J7R ? Mój jest 20000 km po remoncie, to warto- a nie wiem jak.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum