Wysłany: 2006-03-09, 16:58 samoczynnie przełącza się z l.p.g. na b.p.
witam. 2 tygodnie temu założyłem l.p.g. do swej laguny 1800 8v 98r. gazownik ma duże problemy otóż na wolnych obrotach przełącza się z l.p.g. na b.p. albo gaśnie. instalacja firmy tomasetto asterik mod.at07 a komp... i emulator bingo-s4. może się kto spotkał z takim przypadkiem i na własnym przykładzie lub posiadanej wiedzy poradzi gdzie szukać przyczyny. (przewody w.n. świece nowe) cewka zapłonowa sprawdzana. jeżeli kto się spotkał z taką sytuacją instalką . czy instalka i komp.. w tym połączeniu są odpowiednie. pozdrawiam i proszę o bliższe informacje i porady bo ja w tej kwestii jestem zielony jeszcze raz pozdrawiam jan z bytomia p.s. a może tomasetto i bingo jest byle jakiej jakości? :oops:
a nie bedzie czasami tak ze za mala dawke gazu dostaje i moze sie przez to dlawi moze jakies lewe powietrze a poza tym to jak ty wyjechales tym z warsztatu nie sprawdzajac czy chodzi tak jak nalezy podjedz do nich i zglos co jest grane i tak masz to wszystko na gwarancji wiec powinni serwisowac podejzewam ze powiedza ci ze zapomnieli wyregulowac
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
Nie wiem jak laguna, ale R25 musi mieć emulator renixa, mimo że przez prawie 4 lata wszyscy upierali się, że nie ma to znaczenia. Pisałem już o tym w innym poście. Może u ciebie jest ten sam problem.
Tombog, czyli podsunales mi pomysl i bede musial u ojca w reni sprawdzic ten emulator jaki jest z tym ze jeszcze poczekam az wstawisz zdjecia jak to wyglada bo nawet nie mam pojecia gdzie to sie znajduje
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25