:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Ogólne zarysy lub wizja klubowej Limousine
Autor Wiadomość
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2012-10-04, 20:03   Ogólne zarysy lub wizja klubowej Limousine
 

To co napisałem jest moją ogólną wizją projektu Limousine.
Jeśli ktoś ma coś do dodania czy zaproponowania , proszę pisać.

Gdyby Klub był stowarzyszeniem , nie ma problemu .
Kupujemy samochód jako stowarzyszenie i jest on własnością Klubu.
Nie ma tu też co pisać o prawie do użytkowania bo ten samochód nie będzie do codziennego użytkowania.

Jeśli bym chciał to za dwie godziny samochód jest moją własnością , ale co dalej .......???
Zrobię go sam , ale zajmie mi to pewnie kilka lat i nie chodzi tu tak o finanse jak o czas jaki trzeba tam poświęcić i warunki sprzyjające naprawie.

Nie chodzi też o to żeby "odrestaurować" ten samochód za pomocą kilku kilogramów szpachlówki , kilku puszek sprayu, 3 litrów żywicy ,5m płótna szklanego oraz kredki na odpryski .....
Zdolni pracowici oraz pełni pomysłów ludzie są u nas w klubie i myślę że większość rzeczy można bez problemu zrobić.
Podejmując się jednak pomocy , trzeba mieć świadomość że samochód będzie wizytówką klubu z możliwością wykorzystania go do własnych celów na określonych warunkach .
Takie możliwości daje tylko zarejestrowania auta na kilka osób . Jest to swego rodzaju zabezpieczenie przed tym aby samochód po zniechęceniu się właściciela , nie trafił na złom a jedyne co z niego pozostanie to znaczki z bocznych słupków ( były takie przypadki).
Na pewno wiele osób by się ucieszyło kupując ten samochód ale fascynacja szybko mija i różny mógł by być jej koniec.
Dlatego też dla prawdziwych fanów marki i modelu , znających jego historię , postawienie samochodu na koła powinno mieć największe znaczenie.
Dla tych dla których najważniejsze jest "posiadanie" , postawienie na koła ma najmniejsze znaczenie , przynajmniej ja tak to widzę.
Myślę że samochód już by jeździł gdyby nie wystąpiły takie a nie inne okoliczności związane z odejściem Włodka .....

Warto jeszcze dodać o rzekomych "prawach do auta" vs. wkładu pracy i nakładów finansowych na odbudowę.
Tutaj można przytoczyć wcześniejszy fragment o prawdziwym fanie marki ....
Większość prac wymaga czasu . Podam tu naprawdę z pały wzięty przykład.

Adam i przykładowy ktoś albo dwóch ktosiów rozbierają auto ( ma w tym doświadczenie jak by nie było ;) ) , oczywiście co lepsze części nie wędrują do jegho aut a wręcz odwrotnie :D.
Zdjęcia ocena stanu blach , podłogi innych elementów ......
Zabieram sprzęt do piaskowania , spawania jeśli potrzeba , pracujemy nad karoserią . Elementy odkręcane mogę zabrac do domu i przygotować oraz polakierować je na miejscu .Na lakier robimy zbiórkę itd itd ....
Jestem przekonany że każdy z rzekomych właścicieli miał by coś do roboty przy renowacji i myślę że nie trzeba by było robić rozliczeń co do grosza które potem trzeba by było zamieniać na % użytkowania wyremontowanego auta.
To w ogólnym zarysie tyle ode mnie .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-10-05, 08:40   
 

MaciejR21 napisał/a:
Adam i przykładowy ktoś albo dwóch ktosiów rozbierają auto ( ma w tym doświadczenie jak by nie było ) , oczywiście co lepsze części nie wędrują do jegho aut a wręcz odwrotnie


przypominam, że mam GTX ph1 w garażu do rozebrania na częsci
_________________

 
 
mrmellon 
Starszy starszak



R25: Bordówka, jak zatankuje i Adam pożyczy :)
Wiek: 39
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 113
Skąd: Holly_łódź
Wysłany: 2012-10-05, 10:17   
 

no właśnie Adam, rozbieramy, zostawiamy części i mamy garaż na limousine, a łódź jako centrum polski może być dobre do przygotowania bryki.
w razie czego mamy znajomych mechaników blacharzy i lakierników w łodzi a do tego zniknie kwestia ze ktoś musiałby jechać cała Polskę żeby przy aucie popracować :)

i krótkie przypomnienie dla Adama z klubreanult.pl :
trzeba było obie na targach ślubnych wystawić Mam nadzieję, że na moją powtórkę Włodek wyszykuje R25 "Limousine"





swoją drogą jakbym miał się hajtać to też chciałbym taką limuzyną podjechać :)
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-10-07, 13:36   
 

Wyciągnelismy GTXa, teraz trzeba garaż wysprzątać



w wyciąganiu pomagał Jacław



tylko GTX trochę na tym ucierpiał, bo wylądował na dworze




na szczęście w Łodzi nie jest trudno o ekipę do pomocy



myślę, że z pomocą przy Limousine będzie identycznie :)
Ostatnio zmieniony przez Adam 2012-10-07, 17:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
heinzu 
Częsty forowicz


Wiek: 41
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 208
Skąd: EL
Wysłany: 2012-10-07, 18:33   
 

Adam napisał/a:
myślę, że z pomocą przy Limousine będzie identycznie :)

rozbierzemy do ostatniej śrubki :D
_________________
http://img40.imageshack.u...tbannerver2.png
 
 
 
mrmellon 
Starszy starszak



R25: Bordówka, jak zatankuje i Adam pożyczy :)
Wiek: 39
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 113
Skąd: Holly_łódź
Wysłany: 2012-10-07, 18:35   
 

a do mnie zadzwonił czy podejdę :( mogłeś chociaż sowę wysłać :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 20